loading...
دانلود های درخواستی
رضا بازدید : 154 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

دانلود در ادامه...

رضا بازدید : 161 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از عناوین موفق سری بازی های COD می باشد . این نسخه داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

 

| نسخه ی دوبله فارسی ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| به همراه دانلود پچ فارسی ساز به صورت جداگانه |

دانلود در ادامه...

رضا بازدید : 164 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۹ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !
هم اینک میتوانید این بازی استثنایی را از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این بازی را از همینجا تهیه نمایید.

دانلود در ادامه...

رضا بازدید : 189 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

در راستای پاسخ گوئی به درخواست مکرر کاربران عزیز بازی زیبا و محبوب Call of Duty 5 World at War را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. این بازی محبوب در سال 2008 توسط کمپانی قدرتمند Activision منتشر شده است و ساخت و طراحی این بازی صاحب نام که هم اکنون در نسخه ها و ورژن های بالاتری ارائه شده است، کاری از شرکت Treyarch بوده است. اولین نسخه از این سری بازی ها در سال 2003 ارائه شد و طرفداران زیادی را کسب کرد. داستان این سری بازی ها مربوط به جنگ جهانی دوم می باشد و در این نسخه صحنه های نبرد و درگیری بین کشورهای بزرگ آمریکا، ژاپن، آلمان و شوروی، در اقیانوس آرام و اروپای شرقی را دنبال می کنید. با توجه به نسخه های قبلی گرافیکی بهتر در این نسخه دیده می شود و همین امر باعث شده تا در بسیاری از سایت های منتقد نمره کامل را کسب کند و این خود تحولی در دنیای بازی محسوب می شود. طبیعی گرایی در این نسخه کاملا به چشم می آید و محیط و پیرامون به طور طبیعی قابل تخریب می باشد. امکان تشکیل تیم و عملیات گروهی، امکان بازی آنلاین به صورت تیمی و فردی، پرداخت عالی به جزئیات و صداگذاری های قوی و منحصر بفرد و البته طبیعی از ویژگی های چشمگیر این نسخه می باشد. نسخه کامل به همراه سریال نصب و کرک این بازی را از سایت به طور رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید.

دانلود در ادامه...

 

رضا بازدید : 152 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare برای کامپیوتر

نسخه کم حجم شده و تست شده

 

بازی Call of Duty 4 Modern Warfare یا همون بازی ندای وظیفه به عنوان یک جنگ مدرن تحولی در بازی های Call of Duty به پا کرد. سری بازی Call of Duty همیشه از محبوبترین سری بازیهای اکشن اول شخص در شبیه سازی جنگهای مختلف به حساب می آیند که تاکنون نسخه های متعددی از آن روانه بازار شده و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد . امروز تصمیم گرفتیم یکی از محبوب ترین نسخه های که  بازی Call of Duty 4 Modern Warfare نام دارد را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم .

بازی Call of Duty 4 Modern Warfare که از معروفترین و پرفروشترین بازیهای تاریخ بازیهای رایانه ای به حساب می آید توانست با گرافیکی خیره کننده و طراحی صحنه های سینمایی و اکشن در بازی تبدیل به یکی از ماندگارترین بازیهای اکشن شود . در بازی Call of Duty 4 Modern Warfare به شهرهای مختلف دنیا سفر خواهید کرد و موظف به انجام ماموریتهای دشواری هستید که هیجان انگیز و نفس گیر هستند . اگر از علاقمندان به سری بازی های Call of Duty فرصت دانلود بازی Call of Duty 4: Modern Warfare را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

رضا بازدید : 119 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

 

Call of Duty 3 سومین سری از سری بازی های Call of Duty است که در سال 2006 توسط شرکت Activision منتشر شد. این بازی با توجه به محبوبیت بالای آن نیازی به معرفی ندارد. این نسخه از کال آف دیتونی دارای رنک  8.8 در طبقه بندی IGN و GameSpot است. این بازی در زمان انتشار تنها برای PlayStation و XBox ارائه شد، هم اکنون شما میتوانید نسخه کامپیوتری آن را با دو زبان روسی و انگلیسی برای اولین بار در میان سایت های ایرانی با لینک مستقیم از بازی کیدز دریافت نمایید.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP/Vista/Seven
CPU: Intel Core i7 @ 3.4Ghz
RAM : 4 GB
VGA : Nvidia GTX 285 768MB
HDD: 3.6 GB

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 1,297
  • بازدید کلی : 17,043