loading...
دانلود های درخواستی
رضا بازدید : 128 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call Of Duty 2 برای کامپیوتر

نسخه کم حجم شده

 

بازی Call Of Duty 2 جزو پر فروش ترین ها و محبوب ترین بازی های اکشن محسوب می شود. سری بازی های بازی Call Of Duty از محبوبترین عنوانهای اکشن اول شخص محسوب می شود که تاکنون شماره های متعددی از آن روانه بازار شده است . امرور تصمیم گرفتیم بازی Call Of Duty 2 را که یک سکوی پرتاب و معرفی قدرتمند برای بازی Call Of Duty  محسوب می شد را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم .

بازی Call Of Duty 2 نسبت به تسخه اول مشمول تغییرات زیادی شده و از لحاظ گرافیک و گیم پلی پیشرفت قابل توجهی داشته است . داستان بازی Call Of Duty 2 وقایع جنگ جهانی دوم را روایت می کند و شما را با سربازانی آشنا می کند که هر کدام سرگذشت متفاوتی دارند و داستانشان در قالب یک دفترچه خاطرات در مراحل مختلف برای بازی باز روایت می شود . اگر از علاقمندان به سری بازی Call Of Duty یا ندای وظیفه هستید فرصت دانلود بازی Call Of Duty 2 نسخه کم حجم را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

دانلود در ادامه...

رضا بازدید : 129 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

 

بازی Call Of Duty 1 جزو پر فروش ترین ها و محبوب ترین بازی های اکشن محسوب می شود. به همین دلیل صمیم گرفتیم نسخه اول از سری بازی Call Of Duty یا ندای وظیفه را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . این شماره و عنوان آغازگر سری محبوب و قدرتمند بازی Call Of Duty 1 است که جزو پرفروشترین عناوین اکشن محسوب می شود .

بازی Call Of Duty 1  وقایع جنگ جهانی دوم را روایت می کند تا حد زیادی از بازی مدال از افتخار الهام گرفته است اما پس از مدتی کمپانی قدرتمند Activision با نوآوری بسیار سری Call Of Duty را تبدیل به یکی از مهمترین و پرطرفدارترین بازیهای اکشن کرد .

بازی Call Of Duty 1 نسبت به زمان انتشار خود از گرافیک بسیار خوبی برخوردار بود و توانست با روایت و صحنه سازی مناسب از جنگ جهانی دوم به خوبی جای خود را میان بازی های هم سبک خود باز کند . اگر از علاقمندان به سری بازیهای ندای وظیفه هستید فرصت دانلود بازی Call Of Duty 1 نسخه کم حجم را  با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

دانلود در ادامه...

رضا بازدید : 129 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.


Far Cry 3-RELOADED | 9.55 GB

به همراه دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۴٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

دانلود در ادامه...

رضا بازدید : 127 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Far Cry 2 با لینک مستقیم

Far Cry 2 – پس از گذشت چهار سال نسخه دوم بازی فوق العاده زیبای اکشن Far Cry 2 منتشر شد !
به جرات Far Cry محصول سال ۲۰۰۴ کمپانی Ubisoft و سازندگان Crytek را به جرات می توان یکی از زیباترین شاهکار ها در بازی های رایانه ای دنیا نامید و با فروش میلیون ها نسخه و دریافت نمرات عالی منتقدان تا مدت لقب زیباترین بازی کامپیوتری اکشن اول شخص دنیا را به همراه می کشید !
پس از مدت ها انتظار طرفداران ژانر اکشن رایانه ای، و گذشت بیش از ۴ سال از نسخه اول این بازی، گروه Ubisoft که پس از انتشار و سروصدایی که نسخه اول به پاکرد، شروع به تولید نسخه کرده بودند، ثمره چهار سال تلاش خود را در بازی فوق العاده زیبای Far Cry 2 تقدیم به هواداران این بازی بسیار زیبا می کنند .

دانلود در ادامه...

رضا بازدید : 575 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

ماجرای این بازی - فار کرای یک - مربوط به جک کارور که عضو سابق نیرو های ویژه ارتش آمریکا می باشد است، وی به دنبال زنی روزنامه نگار است که به طرز مشکوکی ناپدید شده است دراین میان بازی در جزیره ای اسرار آمیز رخ میدهد که گویا در آن سلاح های خطرناک شیمیایی توسط دانشمندی دیوانه به نام کریگر طراحی و تولید میشود شما در نقش جک می بایست در این جزیره مرموز در فضایی مملو از جنگل های بارانی و مرطوب ماموریت خود را به سرانجام رسانید و تمامی دشمنان خود را نابود سازید. سبک این بازی بصورت اول شخص (FPS) می باشد.
این بازی به درخواست کاربران سایت توسط تیم بازی کیدز بصورت فشرده آماده دانلود شده است

دانلود در ادامه...

رضا بازدید : 127 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی World of Warcraft Cataclysm 2010 با لینک مستقیم

*** نسخه اروپا EU – قابل اجرا به صورت آنلاین ***

در این نسخه ی جدید دو نژاد جدید یعنی Worgen و Goblins وجود خواهد داشت و دو سرزمین جدید نیز با نام های Glineas و The Lost Isles برای این دو نژاد در نظر گرفته شده است. تغییراتی در سرزمین Azeroth نیز بوجود آمده است. این تغییرات از نظر ظاهری و غول ها و باس ها خواهند بود و حیوانات پرنده می توانند به تمام نقاط پرواز کنند و حتی تعدادی حیوان با قابلیت شنا در زیر آب نیز به بازی اضافه شده است. .
Cataclysm بیش از سی هزار Quest با خودخواهد آورد و بازی را از مرحله ۱ تا ۸۵ دگرگون خواهد کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

پردازنده: Pentium D 3.0GHz / Athlon 64 X2 Dual Core TK-53
کارت گرافیک: Nvidia GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT
حافظه: ۲GB Ram
هارد: ۲۵GB

دانلود در ادامه...

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 1,273
  • بازدید کلی : 17,019